EXW (Warszawa)
Termin dostawy
Termin dostawy jest określony w sekcji kosztorysu sprzętu i jest to okres potrzebny Dostawcy aby przygotować
sprzęt do wysyłki i poinformować o tym Nabywcę.
Termin dostawy podany w niniejszej ofercie ma charakter orientacyjny i może ulegać zmianie do momentu
podpisania Umowy Dostawy.
Termin dostawy określony w Umowie dostawy jest gwarantowany pod warunkiem dokonania płatności w terminach
określonych w Umowie dostawy.
Podany termin dostawy zakłada normalne warunki dostawy: brak świąt państwowych i religijnych w
Rzeczypospolitej Polskiej, normalne warunki pogodowe, brak embarga, epidemii, epizootii i innych sytuacji o
charakterze siły wyższej.
Warunki gwarancji
Okres gwarancyjny na dostarczany sprzęt, o ile nie uzgodniono inaczej w umowie, wynosi 12 miesięcy od daty
uruchomienia sprzętu.
Warunkiem skorzystania z serwisu gwarancyjnego jest uruchomienie urządzenia przez personel serwisowy
posiadający certyfikat Producenta.
Konserwacja terminowa jest warunkiem niezbędnym do skorzystania z serwisu gwarancyjnego
Procedura i warunki serwisu gwarancyjnego są dostępne na stronie internetowej www.gpgroup.com.pl, a także w
załączniku do Umowy Dostawy, który ma pierwszeństwo.
Konserwacja terminowa jest warunkiem niezbędnym do skorzystania z serwisu gwarancyjnego
Procedura i warunki serwisu gwarancyjnego są dostępne na stronie internetowej www.gpgroup.com.pl, a także w
załączniku do Umowy Dostawy, który ma pierwszeństwo.
Usługi serwisowe
Instalacja, uruchomienie, szkolenie pracowników, przeglądy gwarancyjne i serwisowe wykonywane są przez
certyfikowany personel serwisowy Sprzedawcy, oficjalnych Dystrybutorów oraz inne osoby upoważnione przez
Producenta sprzętu.